Urząd Gminy Nieborów

Na skróty

Treść strony

Zapytanie ofertowe

Znak sprawy: GKI.271.1.2018

 

Zapytanie ofertowe

I. Zamawiający: GMINA NIEBORÓW

Adres do korespondencji: 99-416 Nieborów, Al. Legionów Polskich 26

tel. 46 838-56-13, faks 46 838-56-58

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Budowa siłowni zewnętrznej z elementami placu zabaw dla dzieci w Bobrownikach gm. Nieborów”

1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. z 2017 r., poz. 106).

2. Niniejsze zapytanie ofertowe zostanie opublikowane na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa tj.:  www.portalogloszen.arimr.gov.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Nieborów tj.: https://www.nieborow.pl,  https://www.bip.nieborow.pl

Uwaga!

Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 2 w/w Rozporządzenia zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań:

W miejscowości Bobrowniki nr ewid. działki 150/1 zostanie wykonana:

- siłownia zewnętrzna z elementami placu zabaw dla dzieci z następującymi urządzeniami do ćwiczeń i zabawy:

I – elementy placu zabaw:

1. Huśtawka wahadłowa podwójna (siedziska mix) – szt. 1,

2. Karuzela 4 osobowa – szt. 1,

3. Huśtawka wagowa – szt. 1,

4. Ławka metalowa z oparciem – szt. 2,

5. Tablica na regulamin – szt. 2.

II - Siłownia zewnętrzna z następującymi urządzeniami:

1. ORBITREK i JEŹDZIEC (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

2. ROWER i BIEGACZ (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

3. DUŻE KOŁO TAI CHI i TWISTER (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

4. WIOŚLARZ i TAI CHI - małe koła (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

5. PRASA NOŻNA i KRZESŁO DO WYCISKANIA (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

6. WYCIĄG GÓRNY i SURFER (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

7. NARTY i TWISTER (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

8. DRABINKA i STEPPER (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

9. MOTYL I PAJACYK (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

10. DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA i BIEGACZ (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

11. MASAŻER BIODER I MASAŻER PLECÓW (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

12. ŁAWKA i PROSTOWNIK NÓG (URZĄDZENIE NA PYLONIE) – szt. 1,

Miejsc gdzie będzie realizowana operacja zostanie wyposażone w tablice informacyjne z regulaminem a pylony w tablice z zasadami używania urządzeń.

Szczegółowy zakres robót został ujęty w załączonej do zapytania ofertowego dokumentacji projektowej.

Obowiązki wykonawcy robót:

1) Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie ze zgłoszeniem budowy, dokumentacją projektową, sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w tym: normami technicznymi i przepisami Prawa budowlanego, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury.

2) Protokolarne przekazanie placu budowy następuje z dniem zawarcia umowy.

3) Rozpoczęcie robót w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy.

4) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy.

5) Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia budowy.

6) Utrzymywanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.

7) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy.

8) Dbałość o środowisko naturalne, w tym, aby odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas by były możliwie najmniejsze, nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm i nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego.

9) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.

10) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej; protokoły odbioru robót zanikowych, protokoły badań i sprawdzeń oraz atesty i certyfikaty dotyczące użytych materiałów.

11) Ponoszenie wszelkich kosztów z wypełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

12) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie 3 dni roboczych po ich zakończeniu oraz umożliwić Zamawiającemu sprawdzenie każdej roboty zanikającej lub ulegającej zakryciu. Jeśli Wykonawca nie poinformował o tym Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać odwierty niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego.

13) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania robót i usuwania  ewentualnych Wad. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia Podwykonawców.

14) Od daty odbioru końcowego, Wykonawcę obciążają koszty usunięcia wad
i naprawienia każdej szkody rzeczywistej powstałej w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy, i za którą ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych a spowodowanej:

a) wadą, która wynikła z wykonanych w ramach Umowy robót  i  tkwiła w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy na dzień zakończenia robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy;

b) wypadkiem zaistniałym przed dniem odbioru końcowego, który nie był objęty ryzykiem Zamawiającego lub czynnościami Wykonawcy na terenie budowy po dniu odbioru końcowego.

Pozostałe informacje:

1. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.

2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac.

3. Zamawiający żąda udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na minimalny okres 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji stanowi dodatkowe  kryterium przy ocenie ofert na przedmiotowe zadanie.

4. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze i dokumentacji projektowej. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać i przedstawić Zamawiającemu, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości).

5. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innych materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów.

8. Wszystkie montowane urządzenia na placu zabaw, siłowni zewnętrznej muszą posiadać aktualne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenach użyteczności publicznej. Każdy z dostarczonych urządzeń musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów oraz odpowiadać wymaganiom normy PNEN1176, PN-EN 1177 (place zabaw) oraz normy PN-EN 16630 (siłownie zewnętrzne) oraz Znak Bezpieczeństwa „B”.

 

Termin wykonania zamówienia: do 31.03.2018 r.

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze podobnym co do przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 ogólnodostępne place rekreacyjne (np. place zabaw lub siłownie zewnętrzne) o wartości robót min. 30.000,00 zł brutto każdy.

W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz zrealizowanych robót zawierający: miejsce wykonania zadania, wskazanie podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, termin realizacji robót, rodzaj robót, wartość zamówienia. Wzór wykazu zrealizowanych robót stanowi załącznik do Zapytania ofertowego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dokumentami tymi mogą być referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.

Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia
w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie – Wykaz wykonanych robót – Zał. Nr 3 do Zapytania ofertowego.

IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia:

Z postępowania wykluczeni są wykonawcy osobowo lub kapitałowo powiązani z Zamawiającym. Powiązania osobowe i kapitałowe powodujące wykluczenie wykonawcy z postępowania wskazane zostały w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. 2015, poz. 349 z późn. zm.), tj.:

- przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ubiegającym się o przyznanie pomocy lub pomocy technicznej lub beneficjentem, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:

1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku w/w powiązań, stanowiące Zał. Nr 2 do Zapytania ofertowego.

V. Przesłanki odrzucenia oferty:

Oferta podlegać będzie odrzuceniu w przypadku gdy:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
  2. została złożona przez podmiot:
  • niespełniający warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. IIIniniejszego Zapytania ofertowego,
  • powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. 2015, poz. 349 z późn. zm.),
  1. Została złożona po terminie składania ofert określonym w pkt IX.

VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy.

2) Oświadczenie o braku powiązań.

3) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych + referencje.

4) Kosztorys ofertowy.

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowaniajest Pani Mirosława Więcławska.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od pn-pt w godz. od 7.00-15.00.

IX. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać pocztą, pocztą kurierską lub złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nieborów, 99-416 Nieborów, Al. Legionów Polskich 26 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Budowa siłowni zewnętrznej z elementami placu zabaw dla dzieci w Bobrownikach gm. Nieborów” w terminie do dnia 15.02.2018 r., do godz.10:00 pokój Nr 101 Sekretariat.

Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej nadania, czy wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy 99-416 Nieborów, Al. Legionów Polskich 26 – pokój numer 201 dnia 15.02.2018 r., godz. 10.15.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert za pomocą faxu lub e-mailem.

X. Opis sposobu obliczania ceny

 

  1. Cena oferty to cena brutto.
  2. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
  3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania całości zamówienia.
  4. Cena podana w sposób określony w formularzu cenowo - ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki, jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. Cenę ryczałtową oferty należy wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji, uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w tym koszty gwarancyjne, podatki oraz rabaty, upusty itp., których Wykonawca zamierza udzielić. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
  5. Wykonawca określi w ofercie cenę całkowitą brutto dla przedmiotu zamówienia (obejmującą rzeczywistą stawkę podatku od towaru i usług VAT, stosowaną w obrocie gospodarczym dla danego przedmiotu zamówienia), cenę netto, podając ją w zapisie liczbowym i słownie.
  6. Zamawiający nie określa stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązany jest do jej określenia w formularzu ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określenie w ofercie ceny brutto z uwzględnieniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług stanowi błąd w obliczeniu ceny, co prowadzi do odrzucenia oferty.
  7. Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego). Wykonawcy, którego walutą rozliczeniową jest inna niż PLN, zobowiązany jest przeliczyć walutę obcą, na podstawie średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz wagi punktowe przypisane do kryteriów oceny oferty.

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował wyłącznie następującymi kryteriami oceny ofert:
  •  Cena oferty – znaczenie kryterium 80  pkt.
  •  Okres gwarancji jakości na wykonane roboty, która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które  wchodzą w skład realizowanej inwestycji – znaczenie kryterium 20 pkt.
  1. Kryterium I: Cena

Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny całkowitej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie niniejszego wzoru:

C = (Cn/Co) x 80 pkt

gdzie         Cn – cena brutto oferty najtańszej

Co - cena brutto oferty ocenianej

  1. Kryterium II: okres gwarancji jakości na wykonane roboty, która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które  wchodzą w skład realizowanej  inwestycji.

Zamawiający przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość punktów (max 20), według poniższej zasady:

- Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli zaoferuje termin gwarancji wynoszący 36 miesiąc,

- Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli zaoferuje termin gwarancji wynoszący 48 miesięcy,

- Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli zaoferuje termin gwarancji wynoszący 60 miesięcy lub więcej.

Zaoferowanie terminu krótszego niż 36 miesiące spowoduje odrzucenie oferty.

Wykonawca winien wypełnić w Formularzu cenowo - ofertowym tabelę dotyczącą kryterium: okres gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu cenowo - ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem gwarancji Zamawiający odrzuci jego ofertę.

  1. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoruLP = C + Cz , gdzie:

LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie

C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I - cena

Cz – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II – okres gwarancji

  1. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera (jeżeli jest to możliwe) ofertę z najniższą ceną.
  2. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
  3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, wszelkie rozliczenia będą w walucie polskiej.
  4.  

XII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

XIII. Warunki zmiany umowy

  1. Umowa zawarta z wybranym wykonawca może być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia.
  2. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne.
  3. Zmiana umowy z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:
  • tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub:
  • danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadani w całości.

4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa wyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.

5. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy.

 

Załączniki:

  1. Formularz cenowo-ofertowy.
  2. Oświadczenie o braku powiązań.
  3. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych.
  4. Wzór umowy
  5. Projekt budowlany

 ZATWIERDZIŁ:

                                                            Wójt

                                                              /-/   Andrzej Werle

                                              30.01.2018 r. ...........................................................................     

 

                                                                                 

 

drukuj (Zapytanie ofertowe)

  • autor: Andrzej Werle - Wójt Gminy Nieborów, data: 2018-01-30

« wstecz

Stopka strony

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.

Inne opcje